دات نت تایم
پشتیبانی واتساپ
با شماره پشتیبانی 00000000 تماس بگیرید
قوانین سایت
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سایت کالای9 منطبق با گزیده ای از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و قوانین اختصاصی کالای9 میباشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از کالا و خدمات کالای9 اقدام کند.
همچنین از آنجا که کالای9 یک وبسایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وبسایت که شامل کالای خانگی و جهیزیه است توسط کالای9 ارائه شده و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده اند.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا بر عهده تولید کننده و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده شرکت ارائه دهنده سرویس گارانتی و اصالت و سلامت کالا بر عهده کالای9 است.
فاکتور کالاهایی در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداقل 48 ساعت و حداکثر 4 روز کاری زمان خواهند برد تا به مرحله ارسال برسند و بدون هماهنگی امکان ارسال فوری وجود نخواهد داشت. زمان تحویل کالا به مشتری طبیعتا برعهده شرکت ارائه دهنده سرویس پستی خواهد بود و امکان دخل و تصرف در مورد زمان تحویل از توانایی کالای9 خارج میباشد.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، یا اتمام ناگهانی موجودی کالا ، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند. متعاقباً مبلغ کالا با هماهنگی طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و هیچگونه کسری بابت کارمزد یا غیره وجود نخواهد داشت.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات کالای9 استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به کالای9 ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که کالای9 به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد کالای9 برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه کالای9 را در پروفایل خود لغو کنند.
همچنین ممکن است کالای9 برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
کالای9 به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
کالای9 متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کالای9 ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
_ روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.کالای9 به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
_کلیه سفارشات ثبت شده در سایت کالای9 به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. کالای9 همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کالای9 به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کالای9 محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
_در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
_کالای9 مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کالای9 محفوظ است.
_در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت کالای9، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای کالای9 محفوظ است. کالای9 در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت کالای9 میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
_کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کالای9 جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .
_لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید کالای9 سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کالای9 هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
کالای9 همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالای9 تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید کالای9 سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که کالای9 هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
محتوا
کالای9 نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.
لازم به ذکر است کالای9 تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
اگر محصول ارائه شده توسط کالای9 دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت کالای9 هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد.
سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت کالای9 تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
شرایط مرجوعی
فقط کالاها یا سفارش هایی امکان مرجوعی دارند که شامل موارد زیر باشند طبیعی است که درصورت بروز هر گونه موردی بجز موارد ذیل امکان مرجوعی وجود ندارد و مشتری با خرید از مجموعه موارد زیر را تایید میکند:
_ بسته بندی کالا نباید تغییری کرده باشد و بصورت اولیه و با همان شرایط مرجوعی شود.
_ بدیهی است به دلیل نوسانات برقی ، افتادن محصول از دست خریدار ، خط و خش به دلیل خارج کردن محصول از کارتون یا برخورد با لوازم دیگر در منزل خریدار یا استفاده اشتباه توسط خریدار امکان اثبات توسط کارشناسان کالای9 وجود ندارد هرگونه سفارشی مبنی بر خط و خش جزیی ، لوازمی که حتی یکبار توسط خریدار استفاده شده اند، لوازمی که موادغذایی وارد آنهایی شده اند ، امکان مرجوعی ندارند.
_ به دلیل اینکه اغلب محصولات دارای وبسایت اختصاصی توسط تولیدکننده میباشند که مشخصات محصول و رنگ محصول در وبسایت تولیدکننده موجود میباشد مرجوعی به دلیل عدم تطابق رنگ محصول یا مشخصات فنی امکان پذیر نیست.
_ همه ی محصولات دارای مهلت تست 48 ساعته از زمان تحویل کالا به مشتری میباشند ، بدیهی است در صورت اثبات مشکلات فنی داخلی که توسط خریدار ایجاد نشده باشند کالای9 میپذیرد فقط در زمان مقرر محصول را از مشتری مرجوعی کند. بدیهی است کالای9 مسوولیتی در قبال کالاهای دارای خرابی در مدت زمان بیش از 48 ساعت نخواهد داشت.
_ انصراف از خرید به معنی انصراف خریدار از خرید خود میباشد که در صورتی که کالا هنوز ارسال نشده باشد مبلغ تمام و کمال به مشتری عودت داده خواهد شد و در صورتی که به دست مشتری رسیده باشد فقط در زمان 24 ساعت پس از رسیدن کالا بدون باز شدن پلمپ و خارج شدن از حالت اولیه با کسر هزینه رفت و برگشت محصول امکان پذیر خواهد بود.
_ وبسایت کالای9 مسوولیتی در قبال کیفیت محصول ارائه شده توسط تولید کننده ندارد و همچنین مسولیتی در قبال اقلام همراه کالا که توسط تولیدکننده در کارتون محصول قرار داده شده است ندارد.